معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر مجموعه اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و شهرستان را مجموعه ای پویا، فعال و پا به کار عنوان کرد و گفت: کاهش نرخ بیکاری استان به 6.1 درصد در بهار سال 98 مؤید زحمات این اداره کل است.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، قدرت اله ولدی صبح  یکشنبه 23 تیرماه در نشست مشترک با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، افزود: شهرستان ملایر با وجود ظرفیت ها و توانمندی های گوناگون در حوزه گردشگری، صنایع ارزشمند دستی، آثار و ابنیه متعدد تاریخی، طبیعت بکر و برندهای ملی و جهانی، این پتانسیل را داراست که به مقصد گردشگری منطقه و کشور مبدل شود.
وی ارزشمندی کارها و خدمات ارائه شده در استان همدان را نتیجه مشارکت و همراهی تمام دستگاه ها و بخش ها با مدیریت استاندار همدان دانست و افزود: همه تلاش های صورت گرفته در استان معطوف به رشد و توسعه استان است.
ولدی تلاش، پشت کار و سختکوشی را از وجوه ممیزه فرهنگ مردم ملایر دانست و ادامه داد: مردم این شهرستان با تلاش و زحمات خود، مجموعه مدیریتی شهرستان را در پیشبرد برنامه های اقتصادی و مدیریتی کمک می کنند.
معاون استاندار همدان با اشاره به ظرفیت های تاریخی، طبیعی و فرهنگی استان همدان، گردشگری را موتور محرک توسعه این استان دانست و افزود: ملایر نیز با وجود ظرفیت ها و توانمندی های گوناگون در حوزه گردشگری، صنایع ارزشمند دستی، آثار و ابنیه متعدد تاریخی، طبیعت بکر و برندهای ملی و جهانی، این پتانسیل را داراست که به مقصد گردشگری منطقه و کشور مبدل شود.
این مقام مسئول با اشاره به اهمیت راهبردی سند توسعه استان در پیشبرد امور، بیان کرد: این سند سیاست ها و اهداف را در حوزه های سرمایه گذاری و اشتغال مشخص کرده و ما کوشیده ایم، اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی را در چهارچوب این سند برای شهرستان بومی کنیم.
وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت ها و ویژگی های اقتصادی ملایر، برنامه زمانبندی اجرای این سند در شهرستان را در برخی از حوزه ها از سه سال به دو سال کاهش داده ایم و تحقق این مهم حمایت همه جانبه مدیران ارشد استان و شما را طلب می کند.
ولدی با اشاره به شعار رونق تولید در سالجاری، حمایت از واحدهای اقتصادی و تولیدی راکد و نیمه فعال را از الزامات تحقق این شعار دانست و افزود: ما انتظار داریم حمایت های ویژه ای نسبت به واحدهای شهرستان صورت پذیرد.
فرماندار ملایر با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال، به ویژه در حوزه اشتغال روستایی، خواستار تداوم این روند با عنایت به اهمیت و ویژگی های اقتصادی و اجتماعی شهرستان ملایر شد.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره در ملایر، اظهار کرد: خوشحالیم که فردی از جنس صنعت، اقتصاد و تولید، مدیریت ارشد شهرستان ملایر را بر عهده گرفته است.
احمد توصیفیان با اشاره به جایگاه مهم اقتصادی و فرهنگی ملایر در استان افزود: سال گذشته بیشترین جذب تسهیلات در حوزه اشتغال روستایی در این شهرستان روی داد که یکی از نتایج آن را می توان در کاهش نرخ بیکاری استان نیز مشاهده کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.