مدیر شرکت پخش فرآورده‌‎های نفتی منطقه همدان از شهروندان همدانی خواست تا قبل از مهلت تعیین شده یک بار با کارت سوخت خود سوخت‌گیری کنند.
امین روستایی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: تمامی دارندگان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها به منظور کسب اطمینان از صحت عملکرد کارت هوشمند سوخت خود تا قبل از 20 مرداد 98 ملزم به سوخت‌گیری با کارت اختصاص یافته به آن وسیله نقلیه هستند.
وی تأکید کرد: شهروندان در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی کارت سوخت به آدرس سایت www.niopdc.ir مراجعه و راهکار رفع مشکل را دریافت کنند.
وی با اشاره به آمادگی کلیه جایگاه‌ها و مجاری تک و دومنظوره سوخت در استقبال از میهمانان و مسافران تابستانی، افزود: ذخیره‌سازی کافی فرآورده در انبارهای نفت و نظارت مستمر و مطلوب بر عرضه کنندگان جزء اولویت‌های شرکت بوده و به جد در دستور کار است.
روستایی خاطرنشان کرد: تیم‌های کنترل کمی و کیفی منطقه به طور تصادفی در جایگاه حضور یافته و تحویل فرآورده استاندارد به شهروندان را به عنوان رکن اصلی رعایت حقوق مصرف کنندگان پایش می‌کنند.
مدیر منطقه همدان در پایان ضمن تأکید بر مدیریت مصرف بهینه سوخت به عنوان راهکاری برای کمک به اقتصاد خانواده، یادآور شد: شماره تلفن 09627 به طور 24 ساعته آماده پاسخگویی به نقطه نظرات پیشنهادات و انتقادات شهروندان است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.