سرهنگ رضا زارعی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: برخی از اراذل و اوباش برای خودنمایی و نشان دادن توان و قدرت خود دست به جرائم خشن می زنند.
وی بیان کرد: این فرد نیز درصدد مطرح کردن خود در بین اراذل و اوباش و پس از آن فرار از کشور بود که در درگیری مسلحانه به هلاکت رسید.
رییس پلیس آگاهی استان همدان درباره دستگیری فرد دومی که در خودروی قاتل حضور داشت بیان کرد: تنها سرنخ پلیس از این فرد، یک سایه بود.
سرهنگ زارعی بیان کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و یکسری کارهای پیچیده فنی این فرد را شناسایی و دستگیر کردند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه سرنشین این خودرو با این باور که رد پایی از خود به جا نگذاشته آزادانه می گشت اما پلیس او را شناسایی و به دام انداخت.
رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: به گفته این فرد، قاتل طبق نقشه از پیش تعیین شده تنها قصد ایجاد رعب و وحشت و مطرح کردن خود را داشت و شلیک به طرف طلبه همدانی جزو نقشه نبود.
سرهنگ زارعی ادامه داد: قاتل با این کار، قصد کسب یک جایگاه کاذب در بین اراذل اوباش را داشت تا به این وسیله معروف شده تا بتواند به کشور دیگر فرار کند.
وی بیان کرد: همدست قاتل نیز30 ساله دارای سوابق متعدد کیفری، شرارت، فعالیت در امر تهیه و توزیع مواد مخدر و سابقه زندان دارد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «مصطفی قاسمی» 46 ساله ظهر شنبه مقابل مدرسه حوزه علمیه آیت الله ملاعلی معصومی همدانی واقع در خیابان شهدا به ضرب 2 گلوله به قتل رسید.
وی امام جماعت مسجد «حاج کربلایی علی» معروف به «حاج کبلعلی» واقع در امامزاده عبدالله همدان و مسئول سابق کتابخانه مدرسه آیت الله «دامغانی» بود.
پس از قتل این روحانی ابتدا همدستان و دوستان نزدیک قاتل دستگیر شدند سپس ساعت 4 و 25 دقیقه روز یکشنبه هفته جاری پس از 20 دقیقه درگیری مسلحانه قاتل به هلاکت رسید.
آیین تشییع پیکر این طلبه با حضور خیل عظیمی از مردم دارالمومنین و مسئولان برگزار شد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.