به گزارش ایرنا حجت الاسلام احد آزادیخواه عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر افزود: تکمیل و بهره برداری از طرح های با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است که این ورزشگاه نمونه ای از این طرح ها است.
وی بیان کرد: ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر یکی از اولویت های ورزشی این شهرستان است که در 2 مرحله در حال اجرا است و مرحله دوم 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم موافقت وزیر ورزش و جوانان برای اختصاص یک میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار برای سه طرح ورزشی این شهرستان را رهاورد مهم این سفر برشمرد و گفت: این میزان اعتبار برای خانه کشتی، خانه جوانان و فنس کشی زمین چمن سامن اختصاص یافت.
حجت الاسلام آزادیخواه با اشاره به وجود فضای لازم برای خانه جوانان ملایر اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان با تخصیص 500 میلیون ریال اعتبار برای تعمیر و تجهیز این طرح موافقت کرد.
وی تکمیل و راه اندازی استخر سرپوشیده سامن و زمین چمن سامن را از دیگر اولویت های ورزشی این شهرستان عنوان کرد و افزود: با موافقت وزیر ورزش و جوانان مقرر شد اعتبارات لازم برای این 2 طرح اختصاص یابد.
حجت الاسلام آزادیخواه همچنین به توانایی ورزشکاران این شهرستان در رشته های مختلف ورزشی و وجود 2 تیم فوتبال در لیگ برتر اشاره و بیان کرد: اسلامشهرآق گل نیز از نظر اماکن ورزشی دچار کمبود است و با وجود جمعیت 12 هزار نفری، احداث اماکن ورزشی باید در دستور کار قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، «مسعود سلطانی فر» ورزش و جوانان امروز /پنجشنبه/ به منظور شرکت در گردهمایی هیات اندیشه ورزان جوان، دبیران سازمان های مردم نهاد جوان، هیات های ورزشی و جامعه ورزش استان همدان و شرکت در شورای اداری تویسرکان به استان همدان سفر کرد.
بازدید از سالن تیراندازی شهر همدان و بهره برداری از استخر بانوان شهرستان تویسرکان از دیگر برنامه های وزیر ورزش و جوانان به این استان بود.
همچنین وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر نیز بازدید کرد که این ورزشگاه یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری است و مرحله نخست آن شامل سکو، چمن مصنوعی، پیست تارتان، دکل روشنایی، تابلوی اسکوربرد و نصب صندلی است.
7528
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.