به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان اظهار داشت: تاکنون امداد رسانی مردم به مناطق سیل زده کشور خوب و قابل قدردانی است؛ به ویژه مردم همدان دلسوزانه و صادقانه یاریگر حادثه دیدگان بودند.
وی خواستار استمرار کمک های مردمی شد و افزود: بودجه و توان دولت برای آبادی و ساختن شهر و روستاهای آسیب دیده محدود بوده و شایسته است کمک های مردمی قطع نشود.
امام جمعه همدان روز ارتش را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: ارتش روحیه خدمتگذاری و مردمی بودن خود را در گرفتاری های سیل اخیر دوباره ثابت کرد و نشان داد این نیروی مخلص برای نجات جان مردم در هر شرایطی آماده جانفشانی است.
وی با اشاره به اعیاد شعبانیه خواستار توجه ویژه مردم دارالمومنین و برگزاری جشن های باشکوه این ایام و نمود اجتماعی بیشتر و بهتر این اعیاد اسلامی شد.
حجت الاسلام شعبانی بیانیه گام دوم انقلاب را زمینه ساز حضور امام زمان (عج) دانست و گفت: جوانان در این راستا نقش ویژه ای دارند و لازمه اینکار تربیت شدن این قشر در مکتب اسلام است.
وی اظهار داشت: در کنار تربیت و رشد دینی باید نیازهای جوانان مرتفع شود که اشتغال بزرگترین نیازمندی این قشر است.
خطیب جمعه همدان گفت: مسئولان برای حل مشکلات بیکاری، ازدواج و مسکن جوانان باید تدابیری اندیشیده و گره از مشکلات آنان باز کنند.
وی تاکید کرد: برای پایداری انقلاب اسلامی و فراهم نمودن زمینه ظهور حضرت ولی عصر (عج) به جوانان شاداب، پویا و با انگیزه در کشور نیاز داریم.
7527/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.