نائب رییس هیات بدمینتون همدان در این باره روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این رقابت ها و در بخش انفرادی رده سنی جوانان ، پریسیما مومنی و انیس خسروی هر 2 از نهاوند به ترتیب اول و دوم شدند، پریناز قربانی و متینا ظفری دیگر ورزشکاران نهاوندی به طور مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.
پروانه سلیمانیان اظهار داشت: در دوبل جوانان نیز پریسیما مومنی و ستایش صدیقی هر 2 از نهاوند اول شدند، انیس خسروی و پریناز قربانی دیگر ورزشکاران نهاوندی دوم شدند و جایگاه سوم مشترک به آوا شهبازی و زهرا مالمیر از نهاوند و نیز الینا جباری و زهرا سوار از بهار رسید.
نائب رییس هیات بدمینتون همدان خاطرنشان کرد: در بخش انفرادی رده سنی بزرگسالان نیز زهرا کشاورز از همدان قهرمان شد، پریسیما مومنی ازنهاوند دوم شد، کیانا آقامیری از ملایر و فاطمه جهان شاه از بهار در جایگاه سوم قرار گرفتند.
سلیمانیان افزود: در بخش دوبل این رده سنی نیز پریسیما مومنی و پریناز قربانی از نهاوند قهرمان شدند، عطیه رضایی و انیس خسروی از نهاوند عنوان دوم را به دست آوردند.
وی بیان کرد: همچنین مرضیه رنجبران و غزاله نوعی شاد از همدان به همراه فاطمه جهان شاد و ثریا عارفی فرد از بهار به طور مشترک عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.
نفرات برتر این رقابت ها اردیبهشت ماه امسال به مسابقات قهرمانی کشور که به ترتیب در استان های قزوین و مرکزی برگزار می شود، اعزام خواهند شد.
هم اکنون 200 ورزشکار به صورت حرفه ای در رشته بدمینتون همدان فعالیت دارند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.