سرهنگ فیروز سرخوش نهاد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: شاکی به منظور خرید اقلام ضد فرهنگی با فردی در فضای مجازی تلگرام آشنا شده بود و پس از 2 هفته برقراری ارتباط تلگرامی و جلب اعتماد مالباخته، فرد کلاهبردار برای تحویل اقلام ضد فرهنگی درخواست پیش پرداخت (بیعانه) می کند.
رییس پلیس فتا همدان اضافه کرد: فرد کلاهبردار برای رسیدن به هدف خود، مالباخته را به بهانه پرداخت بیعانه به یک صفحه و درگاه جعلی هدایت کرد.
سرهنگ سرخوش نهاد اظهار داشت: پس از مراجعه مالباخته به صفحه جعلی و درج مشخصات کارت بانکی، این اطلاعات توسط متهم به سرقت رفته و در یک مرحله تمامی موجودی حساب شاکی به میزان 250 میلیون ریال را به سرقت برد.
وی افزود: مالباخته پس از مراجعه به بانک متوجه خالی شدن حساب بانکی اش شده سپس موضوع را به کارشناسان پلیس فتا اطلاع رسانی کرد.
رییس پلیس فتا همدان ادامه داد: متهم این پول را در محل دیگری هزینه کرده و تاکنون 100 میلیون ریال از آن به مالک بازگردانده شده است و تلاش برای دستگیری کلاهبردار ادامه دارد.
سرهنگ سرخوش نهاد تاکید کرد: شهروندان بدانند که فروشندگان اقلام ضد فرهنگی و ممنوعه کلاهبرداران سایبری هستند و بر این باورند که مالباخته به علت ممنوع بودن خرید و فروش این قبیل کالا در صورت سرقت از حسابش شکایت نمی کند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.