سرهنگ رضا عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: موج مسافرت ها برای بازگشت به مقصد آغاز شده و هم اینک شاهد افزایش حجم تردد در جاده های خروجی این استان هستیم.
وی اضافه کرد: با توجه به بالا رفتن آمار تردد از جاده های خروجی انتظار می رود مسافران بازگشت خود را به روز جمعه موکول نکنند.
رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: ظرفیت جاده های این استان گنجایش بازگشت یکباره مسافران را ندارند و در این صورت مسافران در گره های ترافیکی گرفتار می شوند.
سرهنگ عزیزی ادامه داد: در صورت بروز یک سانحه جرحی و خسارتی انسداد راه رخ داده و مسافران باید ساعت ها وقت خود را در ترافیک سپری کنند.
وی گفت: سه عامل تردد نکردن با سرعت مطمئنه و مجاز، رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی و رعایت نکردن حق تقدم هنگام وارد شدن به جاده اصلی و دوربرگردان ها مهمترین عوامل روز سانحه جاده ای در طرح نوروزی امسال بوده است.
رییس پلیس راه استان همدان از کاهش آمار مجروحان تصادف خبرداد و بیان کرد: یک دستگاه اتوبوس با سواری پراید در سه راهی خلعت آباد کبودراهنگ برخورد کرد که منجر به مجروح شدن 2 تن شد و علت بروز این حادثه در دست بررسی است.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.