سرهنگ محمدباقر سلگی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: 2 جوان حدود 23 و 24 سال روز گذشته به عنوان مسافر قزوین سوار بر یک خودروی سواری پژو 405 در داخل شهر همدان می شوند.
وی اضافه کرد: این 2 جوان پس از گذشت مدت زمان کوتاهی و خروج خودرو از داخل شهر راننده را به بیرون از وسیله نقلیه پرت کرده و با خورو او را مجروح می کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان رزن ادامه داد: راننده مجروح از خودروهای عبوری استمداد می طلبد تا اینکه یکی از شهروندان با دیدن این فرد مستاصل، وسیله نقلیه را متوقف کرده و پس از شنیدن ماجرا از سوی مالباخته موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع می دهد.
سرهنگ سلگی اضافه کرد: با توجه به احتمال عبور این خودرو از جاده های رزن طرح مهار اجرا شد و با رویت خودروی سرقتی ماموران دستور ایست دادند.
وی گفت: سرنشینان این خودرو بی توجه به دستور ایست ماموران از محل متواری شدند که پس از تعقیب و گریز و مسدود کردن مسیر آنها در ایستگاه پلیس راه، سارقان برای فرار از دست پلیس به راه های فرعی پناه بردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رزن ادامه داد: ماموران پلیس با شلیک گلوله به سمت لاستیک عقب، این وسیله نقلیه را متوقف کردند اما سرنشینان آن اقدام به فرار با پای پیاده به سمت باغ های اطراف روستا کردند.
سرهنگ سلگی اضافه کرد: پس از تعقیب و گریز کوتاه و شلیک تیر هوایی هر 2 سارق دستگیر شده و خودروی سرقتی نیز توقیف و به مقر انتظامی منتقل شد.
وی افزود: پس از بازرسی از خودروی مسروقه چند دستگاه موبایل سرقتی به همراه اسکناس و چک پول های تقلبی متعلق به این سارقان غیربومی و سایقه دار کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رزن از تعامل همکاری مردم در اجرای ماموریت های پلیس قدردانی کرد و از شهروندان خواست در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
سرهنگ سلگی همچنین از حمایت ها و پشتیبانی مجموعه قضایی شهرستان رزن در صدور دستورهای به موقع برای برخورد با متخلفان قدردانی کرد.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.