به گزارش ایرنا، مصطفی آزادبخت روز دوشنبه در نشست با فرمانداران، بخشداران و مدیران ستادی استان همدان بیان کرد: با شروع به کار سید سعید شاهرخی استاندار همدان و در پیش گرفتن شیوه های حرفه ای، امیدواری در استان دوچندان شد.
وی اضافه کرد: نگاه مثبت استاندار همدان به جوانان و بانوان موجب انسجام در بین این دو قشر شد و قرار است از بانوان برای سمت فرمانداری نیز بهره گرفته شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ادامه داد: هر چند سال 97 سالی سخت برای کشور بود اما استان همدان خوش درخشید.
آزادبخت بیان کرد: با دستورهای کارشناسی استاندار همدان در زمینه ارتباط با اقشار مختلف در حوزه معاونت سیاسی، ارتباط با جوانان و بانوان، تقویت احزاب و جریان های سیاسی توجه به اصحاب رسانه و مطبوعات و تکریم افراد نیازمند و مستضعف همدان کارهای موثری در سالجاری صورت گرفت.
وی گفت: مدیران اجرایی این استان آمادگی دارند برای پیشبرد دستورهای مدیر ارشد استان که مبتنی بر سیاست های دولت، دستورات دین، عقلانیت و خرد است با اخلاق کاری، جامه عمل بپوشانند.
وی افزود: استاندار همدان خواستار اجرای کار همراه با اخلاق، جدیت، توجه به مردم و قشرهای مختلف به ویژه بانوان و جوانان هستند که مدیران برای عملی شدن این مطالبات پیشگام شدند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.