به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح بیان کرد: ماموران با اجرای ایست و بازرسی در محور اصلی شهر به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون متوجه تغییر در شکل ظاهری تانکر و جاساز کردن یک تانکر دیگر درون آن شده که در بازرسی دقیق 20 هزار لیتر نفت خام قاچاق و بدون مجوز کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: یک متهم در این خصوص دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

** کشف چوب قاچاق در ملایر
فرمانده انتظامی ملایر گفت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان ملایر با کنترل محورهای ارتباطی به 2 دستگاه خودروی وانت نیسان به رانندگی 2 نفر مشکوک و خودرو ها را متوقف کردند.
سرهنگ داود علی بخشی افزود: در بازرسی از این خودروها، 6 تن و 300 کیلوگرم چوب قاچاق و بدون مجوز کشف و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.
وی اظهار داشت: پلیس در زمینه برخورد با قاچاق کالا و ارز اجازه سوء استفاده به فرصت طلبان را نمی دهد.

** کشف احشام در بهار
فرمانده انتظامی بهار گفت: پس از اجرای طرح های مختلف مبارزه با قاچاق کالا ، کارکنان انتظامی شهرستان بهار در 48 ساعت گذشته موفق به توقیف 2 دستگاه کامیون حامل 215 راس گوسفند قاچاق شدند.
سرهنگ بزرگعلی نوری افزود: این محموله که ارزش آن توسط کارشناسان 2 میلیارد ریال برآورد شد از استان های مرکزی کشور به قصد تردد از مسیر همدان به سمت مرزهای غربی بارگیری شده بود.
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان بهار ، سه متهم در این خصوص دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.