وحید علی ضمیر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح با همکاری نیروهای خدمات شهری ، فضای سبز ، سد معبر، حمل و نقل بار و مسافر، حمل و نقل و ترافیک، امور فنی به منظور پاکسازی، زیباسازی شهر، رفع موانع، نازیبائی‌های بصری و با برنامه ریزی منسجم و بسیج تمامی امکانات، تجهیزات و نیروهای شهرداری اجرا می‌شود.
وی اضافه کرد: شهرداری همدان برای استقبال از بهار با 400 دستگاه خودرو و بیش از 2 هزار نفر نیروی خدماتی، فنی و نظارتی در این روزهای پایان سال، آماده سازی شهر را ایجاد می کنند.
علی ضمیر با بیان اینکه این برنامه با هدف جلب مشارکت‌های مردمی و آشنا شدن مردم با خدمات حوزه‌های مختلف شهرداری برگزار می شود، عنوان کرد: پویش «من یک پاکبانم» نیز در راستای قدردانی از زحمات این قشر از جامعه انجام می شود.
وی ادامه داد: روزانه و به طور مستمر ، نظافت معابر از سوی نیروهای خدمات شهری شهرداری درحال اجرا است اما به منظور نظافت ویژه معابر شهر و جلب مشارکت‌های مردم در امور شهری ، تنظیف و پاکسازی معابر در قالب طرح هفته پاکسازی در محلات مختلف شهر انجام می‌شود.
معاون خدمات شهری شهرداری همدان اظهار داشت: در این هفته هر روز در چهار منطقه شهر همدان برنامه‌های پاک‌سازی را انجام می‌دهیم که خدماتی از جمله نظافت، پاکسازی ، رسیدگی به فضای سبز، شستشو و آب پاشی معابر اصلی و فرعی در یک خیابان انجام می‌شود.
وی افزود: همکاران فنی نیز در آن خیابان حاضر می‌شوند و کار لکه‌گیری آسفالت، ترمیم جالیز و پیاده روها را انجام می‌دهند.
علی ضمیر با اشاره به حجم زباله ها که در ایام نزدیک به نوروز 2 برابر می شود، اظهار داشت: این حجم زباله جمع آوری و به محل دفن پسماندها انتقال داده می شود و این امر نیازمند همکاری و همیاری بیشتر مردم در امر تفکیک زباله تر و خشک است.
این مسئول با اشاره به آمادگی ستاد برف‌روبی همزمان با آغاز سال جدید و در ایام نوروز گفت: حوزه معاونت خدمات شهری علاوه بر پاکسازی و زیباسازی همزمان با آغاز سال جدید، آمادگی لازم را برای هرگونه شرایط جوی و احتمالی توسط ستاد برف‌روبی دارد.
وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های مناسب در راستای استقبال شایسته از نوروز و مسافران نوروزی نیازمند برنامه‌ریزی خلاقانه و تعامل تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری با یکدیگر است و انتظار داریم تا این نهاد بتواند در راستای جلب رضایت شهروندان و مسافران نوروزی در برنامه‌های سال نو تغییر و نوآوری ایجاد کند.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.