قهرمان شاهی روز چهارشنبه در جریان بازرسی مشترک نماینده تعزیرات حکومتی، دادستانی، اداره غله و سازمان صنعت، معدن و تجارت از وضعیت نانوایی های همدان به ایرنا گفت: آرد یارانه ای هر کیسه 340 هزار ریال در اختیار خبازی ها قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: نانوایان متخلف آرد یارانه ای را به جای تبدیل به خمیر، پُخت نان و عرضه آن بین مردم، به صورت آزاد هر کیسه آرد را به قیمت 540 هزار ریال به فروش می رسانند.
معاون اجرایی تعزیرات حکومتی همدان ادامه داد: هر نانوایی روزانه هشت کیسه آرد یارانه ای سهمیه دارد در حالیکه برخی از آنها 2 کیسه پخت کرده و مابقی را خارج از شبکه توزیع عرضه می کنند.
شاهی با بیان اینکه مشتری لواشی ها نسبت به دیگر نانوایی ها کمتر است، گفت: فعالان این بخش باید موضوع را با هدف کاهش سهمیه آرد به سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره غله اطلاع رسانی کنند.
وی ادامه داد: اما متصدیان نانوایی های متخلف یک کیسه آرد را صبح و یک کیسه را بعدازظهر پُخت کرده و با پرداختن به دیگر کارها اقدام به مدیریت زمان می کنند تا کیسه های آرد باقی مانده را بفروشند.
معاون اجرایی تعزیرات حکومتی همدان بیان کرد: پس از کشف چند کامیون حامل آرد خارج از شکه توزیع هنگام خروج از همدان به مقصد کردستان و آذربایجان، رسیدگی به این موضوع با حساسیت بیشتری آغاز شد.
شاهی اضافه کرد: همچنین گزارش های مردمی در مورد عرضه خارج از شبکه و قاچاق آرد در یکماه گذشته روند افزایشی داشته است.
وی تاکید کرد: در صورت مواجهه با این نوع تخلف نانوایی متخلف تعطیل شده یا سهمیه آن کاهش و به دیگر نانوایی های مجاور تعلق می گیرد.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.