سرهنگ رضا عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: پیشتر برخی راه ها بین پلیس راه و راهور تهاتر شده بود و راه های فرعی نزدیک شهر حوزه استحفاظی پلیس راه به راهور محول شده بود.
وی افزود: پلیس راهور بر اساس قانون خیابان و بلوار با این قبیل راه ها برخورد کرده و صلاحیت ترافیکی آنها را تایید کرده بود.
رییس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: اما با توجه به بر هم خوردن تهاتر صورت گرفته، پلیس راه بر اساس قانون راهداری عمل کرده و در صورت مراجعه افراد برای دریافت استعلام تمدید مجوز فعالیت، صلاحیت ترافیکی آنها را تایید نمی کند.
سرهنگ عزیزی ادامه داد: تاکنون صلاحیت ترافیکی یک واحد رستوران جاده حیدره و 2 واحد در گنجنامه تمدید و تایید نشده است.
وی گفت: جاده حیدره دارای عرض کم و بدون شانه خاکی مناسب بوده و سالانه شاهد چندین مورد سوانح جاده ای و مجروح شدن عابر و موتورسواران در سوانح رانندگی هستیم.
رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سواری «روآ» روز گذشته سه عابر پیاده را در جاده حیدره شهر همدان زیر گرفت سپس به حاشیه جاده منحرف و موانع برخورد کرد.
سرهنگ عزیزی ادامه داد: در این سانحه رانندگی به علت بی توجهی راننده به جلو و سرعت بالا، سه عابر به همراه راننده و سرنشین این خودروی سواری مجروح و مصدوم شدند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.