علیرضا گوهری شامگاه جمعه در آیین استقبال از کوهنوردان صعود کننده در پیمایش زمستانی 16 روزه مسیر دماوند به آزادکوه اظهار داشت: کوهنوردی همدان همواره سرآمد کشور بوده و تاریخ این رشته ورزشی گواه افتخارآفرینی های ارزنده کوهنوردان این استان در عرصه های ملی و جهانی است.
وی اضافه کرد: این استان زادگاه بزرگان کوهنوردی کشور به شمار می رود و اکنون نیز کوهنوردان جوان، مستعد و نخبه استان ادامه دهنده راه آنان هستند.
گوهری بیان کرد: همه ساله شاهد خلق افتخارات ارزنده توسط کوهنوردان همدانی در مسیرهای صعب العبور ارتفاعات مهم کشور هستیم و هم اکنون این موفقیت در پیمایش تاریخ ساز مسیر دماوند به آزادکوه بودیم.
وی خاطرنشان کرد: کوهنوردی یکی از پرافتخارترین رشته های تاریخ ورزش کوهنوردی همدان به شمار می رود و همواره در صعودها سربلند بوده ایم.
رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان، عبور تاریخی و موفق نیما اسکندری، حمید حسینی شعار، امیر پاینده و مهدی الف استوار چهار کوهنوردی همدانی از خط الراس اصلی البرز از قله دماوند تا آزادکوه را افتخاری بزرگ و ارزنده عنوان کرد و افزود: تاریخ کوهنوردی کشور هرگز این موفقیت را از یاد نخواهد برد.
کوهنوردان همدانی اواخر هفته گذشته برای نخستین بار در یک پیمایش زمستانی مسیر دماوند به آزاد کوه را پیمودند تا در ورزش کوهنوردی این استان تاریخ ساز شوند.
این گروه کوهنوردی خط الراس اصلی البرز از قله دماوند تا آزادکوه نزدیک به 160 کیلومتر را برای اولین بار در زمستان صعود کردند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.