به گزارش ایرنا مصطفی آزادبخت با پیشنهاد سید سعید شاهرخی استاندار همدان و حکم وزیر کشور به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان منصوب شد.
در سوابق اجرایی آزادبخت فرمانداری اسدآباد، معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر و مدیرکل حراست استانداری همدان دیده می شود.
در حکم وی آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم همدان به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب می شوید.
امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشگری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.
توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای 'مدظله العالی' در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
پیش از این ابوالقاسم الماسی در دوره استانداری شاهرخی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی این استانداری فعالیت داشت.
7526/2087/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.