نیروگاه خورشیدی ۷ مگاواتی شهدای همدان و فولاد راد همدان با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر نیرو و استاندار همدان رسما مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا همدان، ساخت این نیروگاه با سرمایه‌گذاری 8 میلیون یورویی توسط شرکت آلمان و ایران از سال 96 آغاز شده بود که امروز همزمان با پنجمین روز از ایام دهه فجر با حضور اسحاق جهانگیری، رضا اردکانیان و سید سعید شاهرخی استاندار همدان رسما مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

جهانگیری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با وجود دشمنی‌ها، ایران اسلامی در مسیر توسعه است، تاکید کرد که این روزها بیش از یکصد هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در کل کشور در حال انجام است.

معاون اول رئیس‌جمهور پس از این به شهرک صنعتی ویان شهرستان کبودراهنگ رفت و واحد صنعتی فولادراد همدان را افتتاح کرد.

علی‌اکبر یوسفی‌فرد مدیر مجتمع فولادراد همدان پس از افتتاح این مجتمع صنعتی در جمع خبرنگاران گفت: فاز یک این مجتمع با ظرفیت تولید 500 هزار تن میلگرد در سایز 8 تا 32 و با سرمایه‌گذاری افزون بر 3500 میلیارد ریال و اشتغالزایی 400 نفر به طور مستقیم و 1500 نفر به طور غیرمستقیم احداث شده است.

وی با بیان اینکه فاز دوم مجتمع سال آینده با اشتغالزایی 300 تا 350 نفر افتتاح می شود، اظهار کرد: فاز دوم به تولید مواد اولیه می پردازد و تغییری در تولید کارخانه رخ نمی دهد.

معاون اول رئیس‌جمهور در ادامه سفر خود به استان همدان قرار است بیمارستان 85 تختخوابی آیت‌الله بهاری را در شهرستان بهار افتتاح کند و سپس برای افتتاح واحد گندله‌سازی اسدآباد با 170 نفر اشتغالزایی و 1200 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری به اسدآباد خواهد رفت.

جهانگیری همچنین امروز به شهرستان ملایر خواهد رفت و ضمن بازدید از شهرک صنعتی مبل و منبت ملایر، دو واحد فروسیلیس آذرخش و پارس را افتتاح خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.