محمد مددی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این ایستگاه به منظور ترویج فرهنگ استاندارد و معرفی عملکرد استاندارد استان در چهل سالگی انقلاب از جمله صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد و تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت که در واحدهای تولیدی با نظارت روزانه بر روند تولید، نقش مهم و موثری را در تولید کالای با کیفیت و استاندارد ایفا می کنند، برای عموم مردم برگزار می شود.
مددی با بیان بند 24 از سیاست های اقتصاد مقاومتی «افزایش پوشش استاندارد برای کلیه محصولات داخلی و ترویج آن»، گفت: برنامه سازمان ملی استاندارد ایران پوشش استاندارد و ترویج آن در همه محصولات داخلی اعم از کالا و خدمات است و این هدف بلند مدت و متعالی با حضور و حمایت همه جانبه مردم و فرهنگ سازی و تدوین پیوست های فرهنگی محقق می شود.
وی با اشاره به اینکه بیش از 500 سند استاندارد ملی، توسط کارشناسان، کارکنان و نخبگان استان و کشور پس از انقلاب تدوین شده است، اظهار داشت: این استانداردها در حوزه های مختلف تدوین شده که شامل استانداردهای اجباری، تشویقی و خوداظهاری در واحدهای تولیدی است که این موضوع باعث بالا بردن کیفیت کالاها می شود.
مددی عنوان کرد: زیرساخت های حوزه استانداردسازی اعم از وجود 10 شرکت بازرسی در حوزه خدمات مشمول استاندارد اجباری از جمله تجهیزات شهربازی ها و زمین بازی ها و استانداردسازی آسانسورها، در این ایستگاه معرفی می شود.
مدیرکل استاندارد همدان گفت: این ایستگاه به صورت غرفه ای برپا می شود و در آن اطلاعاتی از استاندارد در قالب بروشور، نشریه و اطلاعات نرم افزاری در اختیار نمازگزاران و مراجعه کنندگان قرار می گیرد.
در سالنامه کشور هر سال از 12 تا 22 بهمن به عنوان دهه فجر نامگذاری شده است.
9904/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.