داود سوری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: همچنین طرح بهسازی و آسفالت روستایی 6 روستای ملایر در ایام دهه فجر با اعتبار 20 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
وی افزود: از این میزان 10 ‌میلیارد ریال از محل اعتبارات بنیاد مسکن و قیر رایگان و 10 ‌میلیارد ریال نیز با مشارکت دهیاری ‌ها در اجرای آسفالت روستاها تخصیص یافته است.
سوری یادآور شد: در مجموع 14 طرح بنیاد مسکن ملایر شامل طرح هادی و بهسازی روستایی و آسفالت با 26 میلیارد ریال اعتبار افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
مدیر بنیاد مسکن ملایر ادامه داد: از مجموع 203 روستای دارای سکنه شهرستان ملایر، برای اجرای طرح هادی و بهسازی 113 روستا با اعتبار 360 میلیارد ریال اقدام کرده ایم.
سوری گفت: تاکنون در 71 روستا مرحله نخست طرح هادی و بهسازی انجام شده که از این تعداد در 32 روستا مرحله دوم بهسازی آنها نیز به اتمام رسیده است.
وی بیان کرد: اجرای طرح هادی و بهسازی مابقی روستاهای ملایر نیز در کمیته برنامه ‌ریزی این شهرستان مطرح شده و منتظر تصویب آنها برای تخصیص اعتبار هستیم.
مدیر بنیاد مسکن ملایر با بیان اینکه قرار است 2 هزار تن قیر رایگان در ایام دهه فجر امسال به این شهرستان تخصیص یابد، گفت: تاکنون در 20 روستای ملایر آسفالت معابر با سطح 120 هزار مترمربع با اعتبار 30 میلیارد ریال هزینه اجرا شده است.
به گزارش ایرنا، شهرستان ملایر دارای 203 روستای دارای سکنه است که تاکنون 63 درصد از مرحله نخست طرح هادی روستاهای این شهرستان به اتمام رسیده است.
همچنین 45 درصد از مرحله دوم طرح هادی و بهسازی روستاهای ملایر شامل 32 روستا اجرا شده است.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.