محمدحسین سلطانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم همدان در رده سنی نوجوانان را امیرحسین موسوی، علی احمدوند، محمدمهدی اصغری، رضا شاه محمدی و امیرمحمد مرادی تشکیل می دهند.
وی بیان کرد: همچنین مهیار اسدی، بهزاد شاد گونه، علی اسدی، محمد مختاری، تقی نوشادی و عرفان خدارحمی در ترکیب تیم منتخب همدان در رده سنی جوانان این دوره از مسابقات حضور می یابند.
سلطانی خاطرنشان کرد: حسین بربط و عسگری تکلو به عنوان مربی و علی اصغر قنبری سرپرست تیم های اعزامی به این مسابقات هستند.

** ترکیب تیم نوجوانان همدان مشخص شد
دبیر هیات کشتی همدان با اشاره به مشخص شدن ترکیب تیم کشتی آزاد نوجوانان همدان نیز گفت: 10 کشتی گیر انتخاب و به مسابقات کشوری اعزام می شوند.
سلطانی افزود: در وزن 45 کیلوگرم امیرحسین سلطانی از همدان، در وزن 48 کیلوگرم احمدرضا حسینی از ملایر، در وزن 51 کیلوگرم امیرحسین عبدی از همدان، در وزن 55 کیلوگرم آرش علیدادی از نهاوند، در وزن 60 کیلوگرم ایمان محمدحسینی از ملایر و در وزن 65 کیلوگرم امین رحمانی از همدان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شده اند.
وی بیان کرد: همچنین در وزن 71 کیلوگرم حمید دارابی از نهاوند ، در وزن 80 کیلوگرم مهدی حاجیلوئیان از همدان، در وزن 92 کیلوگرم فردین طالبی از اسدآباد و در وزن 110 کیلوگرم مهدی خزایی از نهاوند دیگر کشتی گیران تیم همدان در رقابت های قهرمانی کشور را تشکیل می دهند.
دبیر هیات کشتی همدان خاطرنشان کرد: رقابت های کشتی نوجوانان قهرمانی کشور در گروه الف روزهای 4 تا 6 بهمن ماه امسال در شهرستان مراغه استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.
همدان دارای هشت هزار کشتی گیر و مربی فعال در رده های سنی مختلف است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.