مسعود مصطفی جوکار روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: درهای هیات کشتی بر روی تمامی دلسوزان واقعی این رشته ورزشی باز است و مربیان نیز از این مهم مستثنی نیستند.
وی اضافه کرد: متاسفانه برخی از مربیان نسبت به اعزام ها کم لطفی می کنند و به هر بهانه از حضور در ترکیب تیم های اعزامی خودداری کرده اند که این امتناع دور از جایگاه و منزلت یک مربی سازنده و خادم است.
مصطفی جوکار بیان کرد: برای تمامی مسابقات برون استانی از مربیان شهرستان ها استفاده می شود و این چرخش انتخابی در راستای تجربه اندوزی مربیان است.
نائب قهرمان کشتی المپیک آتن پیرامون انتقادها از اعزام مستمر علیمحمد مالمیر مسئول کمیته مربیان هیات کشتی به تمامی مسابقات برون استانی گفت: مالمیر چهره سرشناسی نزد بزرگان کشتی کشور است و ارتباط حسنه و بسیار مطلوب با مسئولان و مربیان تیم های ملی دارد.
وی افزود: براساس جایگاهی که نامبرده در راس کمیته مربیان و نیز ارتباط دوستانه و خوبی که با اعضای کادر فنی تیم های ملی دارد، هیات تصمیم گرفت که وی در مسابقات برون استانی همراه تیم اعزام شود.
جوکار خاطرنشان کرد: همچنین مالمیر پس از پایان هر مسابقه، گزارش عملکرد تیم اعزامی را به هیات ارایه می دهد تا نسبت به بررسی دقیق و فنی تیم استان تصمیم گیری و اصلاح لازم صورت بگیرد.
نائب رئیس هیات کشتی همدان افزود: حضور این چهره می تواند مسیر را برای حضور کشتی گیران استان به اردوهای ملی هموار سازد و باید از این چهره شاخص در راستای کمک و اعتلای کشتی کمک گرفت.
وی، انتخاب مسئول برای هر یک از رده های سنی کشتی استان و برگزاری اردوهای مشترک را از برنامه های اصلی هیات فعلی عنوان کرد و گفت: دیدگاه حمایتی از تمامی مربیان زحمت کش کشتی استان داریم و در انتخاب ها تبعیض قائل نخواهیم شد.
جوکار یادآور شد: در طول سال شاهد برگزاری مسابقات متعدد ملی و بین المللی هستیم که فرصت لازم را برای تمامی مربیان سازنده و زحمت کش کشتی استان مهیا خواهد ساخت.
همدان هم اینک دارای هشت هزار کشتی گیر و مربی در رده های سنی مختلف است.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.