رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام همدان در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این سمینار 97 داور از استان های مرکزی، کردستان، همدان، کرمانشاه و ایلام حضور داشتند.
مرتضی خدابنده لو افزود: در این سمینار امید جبلی نائب رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی (ای اف بی بی) آخرین قوانین داوری دنیا را تدریس کرد.
وی اضافه کرد: این سمینار به مدت یک روز به میزبانی سالن اجتماعات ابن سینای شهر همدان برگزار شد.

** کسب 6 مدال رنگارنگ کشوری
رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام همدان با اشاره به درخشش تیم منتخب ددلیفت همدان در مسابقات قهرمانی کشور گفت: 6 مدال رنگارنگ در این رقابت ها نصیب تیم همدان شد.
خدابنده لو افزود: مسابقات ددلیفت قهرمانی کشور به مدت چهار روز به میزبانی سالن امام علی (ع) تهران برگزار شد.
وی اضافه کرد: در این رقابت ها محمد خوشبین در دسته 56 کیلوگرم جوانان مدال نقره کسب کرد و احمدرضا پاشایی در وزن 52 کیلوگرم نوجوانان نیز صاحب مدال برنز شد.
خدابنده لو بیان کرد: همچنین محمدتقی عباسی در 60 کیلوگرم بزرگسالان مدال برنز به دست آورد و علی اکبری در 67.5 کیلوگرم نوجوانان به مدال طلا دست یافت.
وی اظهار داشت: امیر حسین طاهرلو در وزن 67 کیلوگرم جوانان نیز مدال نقره کسب کرد و علی آریافر در وزن 100 کیلوگرم پیشکسوتان مستر 2 به نشان نقره رسید.
رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام همدان یادآور شد: در حاشیه این رقابت ها از جواد نوروزی صبوری فرزند شهید رمضانعلی نوروزی صبوری مربی تیم همدان به مناسبت این جام (شهدای گمنام) تجلیل شد.
ددلیفت یکی از رشته های زیر مجموعه بدنسازی و پرورش اندام است.
هم اکنون حدود 10 هزار ورزشکار در رشته های بدنسازی و پرورش اندام همدان فعالیت دارند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.