احمد جمشیدیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در گروه ب لیگ 2 فاصله امتیازی تیم ها بسیار ناچیز است و با هر نتیجه ای جدول دستخوش تغییرات اساسی می شود و در این بین برخی نتایج نیز خارج از زمین رقم می خورد.
وی با نامطلوب خواندن اوضاع حمایتی تیم پاس گفت: پاس تنها تیم حاضر در لیگ 2 است که به دلیل بدهی ها نتوانسته بازیکن جذب کند.
وی افزود: همه اعضای تیم با وجود مشکلات موجود، با شهامت و شرافت از سهمیه فوتبال استان همدان دفاع می کنند و با قلب های خود به مصاف حریفان می رویم.
سرمربی پاس دیدار مقابل شهرداری بندرعباس را بازی تلخ دانست و گفت: در این دیدار هشت موقعیت گلزنی را از دست دادیم و معتقدم تنها دلیل فنی شکست تیم ما در این مسابقه تمرکز نداشتن کادر و بازیکنان بود.
وی با اشاره به محدودیت های فوتبال در همدان خاطرنشان کرد: این شهر ظرفیت 2 تیم در لیگ را ندارد و امیدوارم برای فصل آینده ظرفیت استان با آمادگی وارد مسابقات شود.
جمشیدیان افزود: پاس و شهرداری متعلق به هواداران ،مردم و فرزندانمان در آینده ای نزدیک است، سرمایه ای که دست ما به امانت سپرده شده و بی توجهی به این 2 تیم خیانت در حق الناس است.
پاسی ها روز دوشنبه گذشته با قبول شکست برابر شهرداری بندرعباس به رتبه چهارم جدول سقوط کردند.
تیم پاس در گروه ب لیگ 2 رقابت می کند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.