سرهنگ علی حسن حیدری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: یک جوان هنگام پرسه زدن در پارک شهریار تهران، زن حاضر در پارک را زیر نظر قرار داده و با نزدیک شدن به وی خود را وکیل معرفی می کند.
وی بیان کرد: این زن که با شوهرش اختلاف داشت اقدام به بیان مشکلات زندگی خود به این فرد کرده و وکیل قلابی به او وعده می دهد که حق و حقوق اش را از شوهرش می گیرد.
این مقام انتظامی اظهار داشت: تداوم رابطه این زن با وکیل قلابی برای گرفتن حق و حقوق منجر به افزایش اختلاف او با شوهرش می شود.
سرهنگ حیدری ادامه داد: وقتی بستگان نزدیک این زن از ارتباط او با وکیل قلابی مطلع می شوند به وکیل قلابی هشدار می دهند که موجب بروز اختلاف و جدایی این زوج نشده و ارتباطش را با این زن قطع کند.
وی گفت: بی توجهی این مرد به توصیه و تذکرهای بستگان زن و فحاشی این فرد، منجر به طراحی یک سناریوی برای پایان دان به زندگی وکیل قلابی می شود.
این مقام انتظامی بیان کرد: متهمان با شیوه ای فرد را از تهران به یکی از شهرستان های استان کشانده و پس از سوار کردن به خودرو، وی را به مکانی منتقل می کنند.
سرهنگ حیدری ادامه داد: این افراد ابتدا با میله بر سر مقتول ضربه وارد کرده و پس از کشتن وی، جسدش را به آتش می کشند و پس از ترک و مراجعه دوباره به محل متوجه می شوند که جسد به طور کامل نسوخته است بنابراین اقدام به دفن آن می کنند.
وی بیان کرد: عوامل انتظامی در یک کار اطلاعاتی دقیق بلافاصله مجرمان را دستگیر کرده و به مقر انتظامی منتقل می کنند.
وی گفت: متهمان پس از 24 ساعت بازجویی به جرم خود اعتراف کردند و با تکمیل پرونده، تحویل مرجع قضایی و با قرار صادره روانه زندان شدند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.