مهدی شهگل روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با کسب سهمیه ورودی تیم ملی در رده امید، حالا به دنبال حضوری موفق در میادین مهم بین المللی هستم.
وی بیان کرد: در مسابقات ورودی تیم ملی حریفان سرسخت داخلی را شکست دادم و به نظرم این دوره از رقابت ها به نسبت سال های گذشته از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار بود.
شهگل خاطرنشان کرد: در این رقابت ها تنها مدال کاراته استان همدان را کسب کردم و طلای این رقابت ها حقم بود.
وی افزود: برای رسیدن به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات ماه ها تمرین منظم و با برنامه را برگزار کردم و پدرم الله کرم شهگل نقش بسزایی در این موفقیت داشت.
قهرمان کاراته امیدهای کشور یادآور شد: افزایش تجربه و رفع نقاط ضعف فنی مهمترین دستاوردی است که می توان از مسابقات کشوری به دست آورد تا بتوان با آمادگی بهتری گام به مسابقات بین المللی گذاشت.
دارنده مدال های رنگارنگ بین المللی گفت: می خواهم با حضور در میادین مهم بین المللی به ویژه آسیایی، جهانی و المپیک مدال آور کشورمان شوم و رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست.
وی پیرامون مبارزه های وزن منهای 75 کیلوگرم ورودی تیم ملی گفت: در این وزن 49 کاراته کا حضور داشت و حریفان قدرتمندی را در پیش داشتم و در نهایت با برتری مقابل حسین صالحی پور از فارس عنوان قهرمانی را کسب کردم.
مسابقات ورودی به انتخابی تیم ملی کاراته رده های سنی پایه در حالی برگزار شد که تیم همدان صاحب یک نشان طلا شد.
مهدی شهگل تنها مدال آور تیم اعزامی همدان در این دوره از مسابقات بود.
تیم همدان با کسب این نشان در جایگاه چهارم رده سنی امیدها قرار گرفت.
شهگل جزو پرافتخارترین ورزشکاران کاراته کا در تاریخ ورزش استان همدان است که توانسته در سال های اخیر حضور ثابت در ترکیب تیم های ملی داشته باشد.
این کاراته کا مستعد فرزند الله کرم شهگل مربی سازنده و صاحب نام کاراته کشور است.
وی سابقه کسب نشان نقره مسابقات کاراته سبک شیتوریو قهرمانی آسیا و 6 مدال طلای بین المللی را در کارنامه افتخارات خود دارد.
2087/7520
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.