پرویز ریحانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها از گروه C مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال جوانان کشور و از بیستم ماه جاری به میزبانی اسدآباد برگزار می شود.
وی بیان کرد: تیم جوانان اسدآباد در این رقابت ها با تیم های کرمانشاه، پیشرو اهواز و سوپرپایپ تهران هم گروه است.
ریحانی خاطرنشان کرد: این مسابقات به صورت متمرکز و گروهی برگزار می شود و در دور اول اسدآباد میزبان این رقابت ها است.
رئیس هیات بسکتبال همدان یادآور شد: هیات بسکتبال اسدآباد در راستای پشتوانه سازی برای تیم بزرگسالان اقدام به تیمداری در رده سنی جوانان کرده است.
رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور در هشت گروه برگزار می شود و اسدآباد تنها نماینده استان همدان در لیگ جوانان و دسته دوم بزرگسالان کشور است.

**معرفی صحرانوردان اعزامی به قهرمانی کشور
دبیر هیات دو ومیدانی همدان گفت: صحرانوردان همدانی اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور با برگزاری یک دوره مسابقه معرفی شدند.
مسعود بنوان اظهار داشت: این رقابت ها با شرکت 40 دونده از شهرهای مختلف استان همدان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.
وی بیان کرد: در این پیکارها و در رده سنی بزرگسالان شاهین یزدان از همدان قهرمان شد، پژمان کرزه‌ای از اسدآباد بر سکوی دوم ایستاد و مسلم حیدری از کبودراهنگ در جایگاه سوم قرار گرفت.
بنوان خاطرنشان کرد: در رده سنی جوانان نیز آرمین شاه ملکی از همدان عنوان قهرمانی را به دست آورد، مهدی صدری و علیرضا بختیاری دیگر دونده های همدانی به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی یادآور شد: همچنین در رده سنی نوجوانان امیرمحمد سعیدی از همدان مقام نخست را به دست آورد، مهدی لقمانی ادهم دیگر دونده همدانی دوم شد و پوریا اسحاقی و محمدصادق صادقی هر 2 از همدان سوم مشترک شدند.
بنوان افزود: دونده های برتر این دوره از مسابقات اوایل دی ماه امسال برای حضور در مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور به گرمسار اعزام می شوند.
هم اینک هفت هزار دونده در مواد مختلف در سطح استان همدان فعالیت دارند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.