به گزارش ایرنا نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: با وجود تنگناهای مالی و مشکلات اقتصادی، در این دوره فعالیت های زیادی برای جذب امکانات ورزشی این شهرستان انجام شده است.
محمد کاظمی با اشاره به نگاه ویژه «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان به استان همدان و ملایر بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان تلاش کرده در حد توان به خواسته ها و نیازهای ما در حوزه ورزش پاسخ دهد.
وی ادامه داد: در دیدار هفته گذشته نمایندگان ملایر با وزیر ورزش و جوانان نیز وی قول مساعد داد ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر به عنوان یکی از نیازهای اساسی ورزش دوستان این شهرستان، سال آینده همزمان با هفته دولت مورد بهره برداری قرار گیرد.
نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم همچنین برای افتتاح استخر سرپوشیده سامن، چندین سالن ورزشی روستایی و تامین تجهیزات و امکانات ورزشی روستاها نیز قول مساعد داد.
کاظمی بیان کرد: برای تکمیل و بهره برداری ورزشگاه روستای «علوی» قول مساعد می دهیم هرچه سریعتر این ورزشگاه تکمیل و در اختیار جوانان روستا قرار گیرد و جوانان نیز قول بدهند برای استفاده بهینه از این سالن نهایت استفاده را داشته باشند.
دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: تکمیل و راه اندازی ورزشگاه روستای «علوی» یکی از اولویت های ورزشی است که باید ضمن سرعت بخشیدن در روند اجرایی آن، سال آینده شاهد افتتاح این سالن ورزشی باشیم.
حجت الاسلام احد آزادیخواه از وحدت و همراهی اهالی این روستا در آبادانی، توسعه و ایجاد امکانات ورزشی برای روستای «علوی» تقدیر کرد و گفت: با توجه به سرانه بالای جمعیت روستای «علوی» باید امکانات و تجهیزات بیشتری برای جوانان این روستا تامین شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر نیز بیان کرد: افتتاح خانه های ورزش روستایی با پیگیری ها و حمایت های ویژه نمایندگان محقق شد که تاکنون 27 روستای این شهرستان صاحب خانه ورزش شده اند.
مهدی رضایی ادامه داد: خانه ورزش روستای «علوی» که یکی از بزرگترین خانه های ورزش روستایی کشور است، با اعتبار 2 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی گفت: خانه ورزش روستای «علوی» با زیربنای 120 مترمربع مختص ورزش است، در حالیکه سایر خانه های ورزش روستایی به صورت اجاره ای است.
رضایی با بیان اینکه تا پایان سال تعداد خانه های ورزش روستایی این شهرستان به بیش از30 مورد خواهد رسید افزود: خانه ورزش «اسلامشهر آق گل» مختص بانوان و روستای «حسین آباد شاملو» نیز در دست اجرا است و بزودی افتتاح می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر یادآور شد: برای افتتاح خانه ورزش هر روستا باید مکان سرپوشیده مناسبی را در اختیار قرار ما دهند، اداره ورزش و جوانان نیز نسبت به تجهیز وسایل و امکانات آن همچون میز پینگ پنگ، شطرنج، فوتبال دستی، دارت، توپ و تور، دروازه فوتبال و تشک تاتامی اقدام می کند.
به گزارش ایرنا، تاکنون خانه ورزش در 27 روستای شهرستان ملایر افتتاح شده است.
این شهرستان دارای بیش از 11 هزار ورزشکار سازمان یافته است.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.