سرهنگ هادی قزوینه روز شنبه در نشست اعضای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر همدان بیان کرد: شیوع مصرف مواد مخدر گل با سرعت رو به افزایش است.
وی تاکید کرد: چنانچه مسئولان، سمن ها و رسانه ها از امروز در بالا بردن آگاهی خانواده ها در حوزه گل کاری نکنند به طور حتم چند ماه دیگر دیر است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان ادامه داد: بررسی ها موید این است که بذر گُل از خارج کشور به صورت قاچاق وارد می شود.
سرهنگ قزوینه افزود: هر چند تغییر نوع مواد مخدر دست قاچاقچیان است ولی در صورت ارتقای آگاهی مردم، آنها در برابر هر تبلیغی فریب قاچاقچیان را نمی خورند.
وی اظهار داشت: هشت ماهه سالجاری چهار تن و 658 کیلو و 211 گرم مواد مخدر در این استان کشف شده است که تریاک با 2 تن و 705 کیلوگرم بیشترین سهم را دارد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر همدان ادامه داد: همچنین در این مدت 715 کیلوگرم گراس، شیره و سوخته، 902 کیلوگرم گل، 186 کیلوگرم حشیش، 118 کیلوگرم هرویین و چهار کیلوگرم شیشه کشف شده است.
سرهنگ قزوینه افزود: چهار هزار و 63 معتاد و نگهدارنده موادمخدر به همراه سه هزار و 443 خرده فروش و قاچاقچی هشت ماهه سالجاری شناسایی و دستگیر شدند.
وی از انهدام 50 باند تهیه و توزیع موادمخدر در این مدت خبرداد و گفت: 6 هزار و 776 عملیات به همراه 812 طرح پاکسازی، کنترل محورها، مبارزه با کشت خشخاش و شاهدانه اجرا شده است.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر همدان توقیف 132 دستگاه خودرو، 30 دستگاه موتورسیکلت، هشت قبضه سلاح و برگزاری کارگاه آموزشی برای حدود 53 هزار شهروند را از دیگر توفیقات این مجموعه دانست.
سرهنگ قزوینه بیان کرد: با همکاری اداره کل اطلاعات همدان در سه عملیات 52 کیلوگرم گل، یک کیلوگرم هرویین و مقداری شیره کشف شد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.