کامران گردان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ابراهیم مولوی دانشجوی مقطع دکتری است و به مدت 2 ماه برای فرصت مطالعاتی به کشور آلمان سفر کرده است.
وی بابیان اینکه تا زمان تعیین تکلیف، با تشخیص فرمانداری عضو علی البدل جایگزین وی خواهد شد، افزود: در فضای مجازی مرخصی وی را چهار ماه اعلام کرده اند که تکذیب می شود.
گفتنی است، طی یک هفته گذشته رسانه ها و گروه های مختلف خبری در فضای مجازی به غیبت چهار ماهه ابراهیم مولوی سخنگوی شورای اسلامی شهر پرداخته اند.
برخی از رسانه ها عنوان کرده اند ابراهیم مولوی 15 مهرماه امسال و در ششمین صحن شورای شهر همدان در سال دوم، متن درخواست مرخصی یک ماهه خود را تحویل داد که در صحن شورا قرائت شد.
اعضای شورای شهر همدان نیز در نهایت موافقت خود را با مرخصی یک ماهه نامبرده اعلام کردند و مقرر شد طی این مدت این عضور شورای شهر به عنوان رئیس و سخنگوی شورا و حمید بادامی‌نجات نیز به عنوان نایب رئیس و رئیس مرکز مطالعات وظایف خود را در دنبال کنند.
گفته می شود، این عضو شورای شهر همدان در مرحله بعدی مرخصی یک ماهه خود را به مدت یک ماه دیگر تمدید کرد؛ مهلتی که به گفته رئیس این شورا، امروز به پایان می رسد.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.