حبیب معصومی یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: طبق تماس با تهران و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، تاکنون برای اعزام نیرو اعلام نیاز نشده است.
وی اضافه کرد: در صورت اعلام، نیروی مورد نیاز در اختیار کرمانشاه قرار گرفته و بیمارستان های این استان برای پذیرش بیمار به حالت آماده باش درمی آیند.
به گزارش ایرنا، پس از بروز زلزله سال گذشته در مناطق غربی کشور، بیش از 500 تخت از بیمارستان ها و مراکز درمانی همدان برای پذیرش مصدومان مهیا و 134 مصدوم در سه بیمارستان بعثت، آتیه (تامین اجتماعی) و فاطمیه پذیرش شدند.
زمین لرزه ای به قدرت 6.4 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 20 و 7 دقیقه و 31 ثانیه حوالی سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند.
مرکز این زمین لرزه به طول جغرافیایی 45.7 و عرض جغرافیایی 34.38 در عمق 7 کیلومتری از سطح زمین روی داد.
این زلزله در 17 کیلومتری سرپل ذهاب، 18 کیلومتری قصرشیرین و 33 کیلومتری گیلانغرب در استان های ایلام و کرمانشاه اتفاق افتاده است.
این زمین لرزه در اکثر شهرهای کرمانشاه، ایلام، لرستان، تبریز و ارومیه نیز احساس شده است.
در پی این زلزله 6.4 ریشتری، پس ‌لرزه ای به بزرگی 3.5 ریشتر، ساعت 20 و 31 دقیقه و 46 ثانیه امشب، حوالی قصر شیرین را به لرزه درآورد.
به گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری، این زمین لرزه در عمق 10 کیلومتری در طول جغرافیایی 45.65 و عرض جغرافیایی 34.33 و در فاصله 21 کیلومتری قصر شیرین، 24 کیلومتری سرپل ذهاب و 32 کیلومتری گیلانغرب در استان کرمانشاه به وقوع پیوست.
شدت زمین لرزه امشب کرمانشاه به حدی بوده است که در استان های بغداد، سلیمانیه، اربیل، کرکوک، صلاح الدین، الانبار، دیالی، کربلا و نجف و استان واسط نیز احساس شده است.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.