حمیدرضا رهبر روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار همدان اظهار داشت: نیکبخت در تحولات اقتصادی، تولید و سرمایه گذاری نهضت بزرگی را در استان ایجاد کرد و موفقیت های گسترده را برجای گذاشت.
وی اضافه کرد: در شرایطی که اقتصاد کشور خوب نیست و تحریم های ظالمانه آمریکا به بخش خصوصی فشار آورده، نیکبخت در دوره استانداری همدان حمایت و پشتیبانی همه جانبه از صنعت و تولید داشت.
رهبر افزود: ایجاد نهضت راه اندازی نیروگاه های خورشیدی و گازی در استان، قرار گرفتن در صدر استان های کشور در حوزه های مختلف به ویژه کاهش بیکاری، دستیابی به رتبه نخست تسهیلات اشتغالزایی و اقدام گسترده در هتل سازی بخش خصوصی از مهمترین اقدام های استاندار همدان در این سال ها بوده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین میزبانی رویدادهای مهم بین المللی در سطح آسیا و جهان در سال جاری به ویژه حوزه گردشگری ، این استان را در سطح دنیا جهانی کرد.
رهبر اظهار داشت: تمرکز نیکبخت در تولید و اشتغال موفقیت هایی را برای استان به بار آورد به ویژه اینکه بستر فعالیت گسترده بخش خصوصی را مهیا ساخت.
وی یادآور شد: حمایت های استاندار همدان از تولید و اشتغال باعث شد تا شرکت های تولیدی استان با هزاران نیروی انسانی شاغل همچنان پابرجا باقی بمانند.
در این آیین که با حضور معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور برگزار شد سید سعید شاهرخی به عنوان استاندار همدان معارفه و از زحمات پنج ساله محمد ناصر نیکبخت قدردانی شد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.