مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان روز دوشنبه در حاشیه این نمایشگاه به ایرنا گفت: این نمایشگاه تا 24 آبان در همدان دایر است.
رسول کرمی یادآوری کرد: نمایشگاه بین المللی کاریکاتور ترامپیسم سال گذشته در تهران برگزار شد و امسال نیز با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بسیج هنرمندان، آثار منتخب در استان ها به نمایش درمی آید.
وی بیان کرد: در این راستا 30 اثر منتخب از جمله آثار سید مسعود شجاعی از کاریکاتوریست های معروف کشور در نمایشگاه نگار نو همدان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان ادامه داد: علاوه بر این آثار علی پاک نهاد، طاهر شعبانی، اکبر تراپ پور و محمود نظری از کاریکاتوریست های مطرح همدان در محل نگارخانه نگارنو به نمایش درآمد.
کرمی با بیان اینکه پوستر حادثه تروریستی اهواز هم به نمایش گذاشته شده است، توضیح داد: این تصاویر از طریق ویدئو پروژکتور توسط رئیس دانشکده هنر و معماری برای بازدید کنندگان تشریح می شود.
وی ادامه داد: نشست تخصصی کاریکاتور و پوسترهای نیز با حضور اساتید برجسته عصر امروز در نگارخانه نگاه نو برگزار می شود.
کاریکاتوریست ها ایرانی و خارجی سال گذشته در 6 بخش اصلی با عنوان ترامپ و نژاد پرستی (ایران هراسی و اسلام ستیزی)، ترامپ و مهاجرین، ترامپ و دیوارکشی، ترامپ و مخالفت با رسانه ها، ترامپ و تحقیر زنان و ترامپ و توییتر رقابت کردند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.