مهرداد سعدی نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به شخصه معتقدم خادم در فدراسیون به صورت دیکتاتوری عمل کرده و نبود مربی روانشناس، بی توجهی به مربیان سازنده کشتی گیران ملی پوش و تصمیم فردی در انتخاب مربیان تیم ملی این نتایج را به دنبال داشت.
وی اضافه کرد: امروزه کشورمان از برنامه های روز کشتی دنیا عقب است و مبنای تمرین های تیم ملی و برنامه فدراسیون بر پایه تصمیم شخصی رسول خادم انجام می گیرد.
سعدی نژاد بیان کرد: در تیم ملی نیز ساختار سازندگی تمرین ها از سبک وزن تا سنگین وزن مشابه و یک شکل انجام می گیرد و تاثیر در آماده سازی مطلوب کشتی گیران نداشته است.
دارنده 12 مدال رنگارنگ بین المللی کشتی آزاد کشور خاطرنشان کرد: البته منکر زحمت و تلاش های خادم در فدراسیون کشتی نیستم منتهی از المپیک ریو تاکنون در عرصه بین المللی به ویژه فرنگی موفق نبوده ایم و کادر فنی بزرگسالان را در توان مدیریتی تیم ملی مشاهده نکردم.
سعدی نژاد نتایج کسب شده در مسابقات جهانی بوداپست را پیش از این رقابت ها قابل پیش بینی دانست و گفت: خیلی از گوش شکسته ها این نتایج را پیش بینی می کردند و می دانستند شرایط امسال سخت است.
وی بیان کرد: خادم 90 درصد سلیقه ای عمل می کند و شایسته سالاری را ملاک قرار نمی دهد و در کادر فنی تیم ملی خبری از مربیان سازنده که دارای کشتی گیر ملی پوش هستند، نیست.
دارنده مدال نقره کشتی جوانان جهان یادآور شد: حتی مدال هایی که در سنگین وزن جهانی بوداپست کسب کردیم نیز در گذشته نیز بوده و اگر در سبک وزن حداقل به مدال دست می یافتیم ، این دیدگاه که عقب گرد نداشتیم را می توانستیم ادعا کنیم.
تیم ملی کشتی آزاد ایران در پیکارهای قهرمانی جهان با سه مدال برنز در رده ششم قرار گرفت و تیم ملی کشتی فرنگی نیز با یک مدال برنز، یازدهم شد. نتایج ضعیف تیم های ملی در حالی رقم خورد که کشتی ایران در مسابقات جهانی حتی یک فینالیست نیز نداشت.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.