به گزارش ایرنا باب الله فتحی روز دوشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان ملایر اظهار داشت: امسال از چندین محل اعتباری همچون ملی و استانی، سه درصد نفت و گاز، استانی و 27 صدم درصد ارزش افزوده تاکنون حدود 550 میلیارد ریال بودجه عمرانی به این شهرستان اختصاص یافته است.
وی با اشاره به اینکه وضعیت اعتبارات امسال نسبت به سال گذشته اجرای طرح های عمرانی را با مشکل مواجه کرده است، از مدیران دستگاه های اجرایی خواست: در این فرصت نسبت به تخصیص باقیمانده اعتبارات پیگیری جدی داشته باشند.
فرماندار ویژه ملایر خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد: به این اعتبارات تکیه نکنید و برای اجرای سریعتر طرح های عمرانی از ظرفیت نمایندگان مجلس، اعتبارات ملی، منابع داخلی و دستگاه های استانی خود استفاده کنید.
فتحی با بیان اینکه شهرداری ها نیز امسال از نظر اعتبار وضعیت خوبی ندارند، بر لزوم تلاش شهرداران برای افزایش درآمدهای پایدار تاکید و بیان کرد: در هر ارگان و نهادی باید اولویت ها و نیازهای اساسی برای تخصیص بودجه در نظر گرفته شود.
وی خواستار مشخص شدن چند طرح عمرانی بلاتکلیف در شهرستان شد و ادامه داد: در حوزه های مختلفی همچون راه نیازهای جدی داریم که نمایندگان ملایر پیگیری های مهمی را در این زمینه داشتند.
معاون استاندار همدان بر لزوم تقویت تعامل مدیران با دستگاه های استانی شد و ابراز امیدواری کرد: در بخشنامه بودجه سال 98 که توسط رئیس جمهوری ابلاغ شده است، وضعیت اعتبارات در سال آینده بهبود یابد.
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر نیز از مدیران دستگاه های اجرایی خواست: هر دستگاهی باید اطلاعات، اولویت ها و مشکلات را آماده و تا پایان هفته جاری برای فرمانداری ارسال کند.
حسین فارسی با بیان اینکه این اطلاعات دستگاهی باید بر 6 ماه یکبار به روز رسانی شود گفت: در حال حاضر اشتغال این شهرستان به میانه جدول استانی رسیده، اما رضایت بخش نیست و مدیران باید به جد پای کار باشند.
دبیر کمیته برنامه ریزی ملایر نیز در مجموع تخصیص اعتبارات در این شهرستان را بهتر از میانگین استانی دانست و افزود: هنوز اعتبارات مربوط به ارتقای شاخص ها اعلام نشده است و میزان تخصیص ها از 550 میلیارد ریال تا پایان سال افزایش پیدا می کند.
ایرج کریمی اظهار داشت: هم اکنون حدود 20 میلیارد ریال اعتبار و طرح بلاتکلیف در این شهرستان داریم که باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.
وی با بیان اینکه بخشنامه بودجه سال 98 به دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی باید در پیشنهاد طرح های عمرانی موارد قانونی را رعایت کنند.
به گزارش ایرنا، در توزیع بودجه سالانه از منابع مختلف، تاکنون حدود 550 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان ملایر اختصاص یافته است.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.