بهروز کارخانه ای جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی و ریزش باران، زائران در مکان های پیش بینی شده اسکان داده شدند.
وی اضافه کرد: برخی مواقع نیز با توجه به شرایط جوی، پلیس راه از تردد خودروها جلوگیری کرده و تا زمان مناسب شدن شرایط جوی در همدان اسکان داده می شوند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان بیان کرد: همدان ظرفیت اسکان 32 هزار زائر اربعین را دارد و مساجد، حسینیه ها، سالن های ورزشی، مدارس و چند مکان نظامی برای اسکان اضطراری زائران پیش بینی شده است.
کارخانه ای گفت: 12 پایگاه امداد جاده ای هلال احمر همدان با 2 پایگاه موقت در اربعین حسینی به زائران امام حسین(ع) امداد رسانی می کنند.
وی گفت: تیمی از معاونت امداد هلال احمر این استان پیش از آغاز پیاده روی اربعین حسینی اقدام به بازدید از تمامی پایگاه ها و شعب و بررسی میزان آمادگی آنها کرده بود.
به گزارش کارشناس اداره کل هواشناسی همدان، سامانه بارشی که از امروز جمعه وارد این استان شده است تا اواخر وقت روز یکشنبه هفته آینده در نقاط مختلف همدان فعال می ماند.
بر اساس مدل های پیش یابی آسمان استان همدان تا 24 ساعت آینده نیمه ابری در برخی از نقاط شاهد افزایش ابر، همراه با بارش باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.
7526//2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.