به گزارش ایرنا، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی موظفند از روی تکلیف به بررسی وزرای پیشنهادی بپردازند و سپس رای اعتماد دهند.
وی بابیان اینکه نمایندگان مجلس باید شایسته سالاری و امانتداری را سرلوحه خود قرار دهند، اظهار داشت: امروز دشمنان به دنبال تفرقه در کشور هستند که همگان باید هوشیار باشند.
امام جمعه همدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کشتار استعمارگران در عراق، افغانستان و یمن افزود: سیاستی که در سال های اخیر همواره از سوی آمریکا در منطقه خاورمیانه دنبال شده، جنگ افروزی و کشتار مسلمانان است.
آیت الله طه محمدی افزود: آمریکا و آل سعود در جهان منفور هستند و با همکاری رژیم صهیونیستی به دنبال جنگ افروزی در منطقه برای تثبیت قدرت خود هستند.
وی با اشاره به پیاده روی میلیونی اربعین حسنی تاکید کرد: پیاده روی اربعین یک راهپیمایی ساده نیست، بلکه این رویداد اعتقادی و فرهنگی نمایش قدرت جهان اسلام است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ادامه داد: راهپیمایی اربعین حسینی بزرگترین عامل معرفی تشیع و نهضت حسینی به جهانیان است.
وی اظهار داشت: شیعیان گنج بزرگی به نام امام حسین (ع) و واقعه عاشورا دارند و راهپیمایی روز اربعین به منزله عینیت یافتن فرهنگ عاشورا و اهداف قیام امام حسین (ع) است.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.