علی سهرابی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: گروه سه نفره دوچرخه سواری شهید نادری بسیج رسانه نهاوند به سرپرستی حسین بحیرایی با شعار «شور حسینی» از طریق مرز مهران وارد کشورعراق شدند.
وی ادامه داد: این خبرنگاران بسیجی شامل «حسین بحیرایی' از خبرگزاری مهر،« سجاد سیف» روزنامه همشهری و «عقیل جلالوند» به نمایندگی از سایت های خبری و صدای نهاوند در این آیین معنوی شرکت کردند.
وی هدف از برگزاری این آیین را لبیک به عزای سیدالشهدا(ع) در راستای لبیک به پیام عاشورا که همان امر به معروف و نهی از منکر است، عنوان کرد.
سهرابی با اشاره به دیگر اهداف این حرکت فرهنگی و معنوی افزود: پیام رسانه ها برای اتحاد و پیمان دوستی بین 2 ملت بزرگ ایران و عراق با اشتراکات فرهنگی مذهبی و تاریخی این 2 ملت است.
مسئول بسیج رسانه نهاوند بیان کرد: خبرنگاران بسیجی این شهرستان به همراه مترجم خود با مردم عراق و دیگر کشورهای حاضر در این مسیر راهپیمایی گفت و گو کرده و پیام صلح و دوستی و مهمان نوازی مردم 2 کشور هستند.
سهرابی با اشاره به حرکت عظیم زائران حسینی از مسلمانان سراسر جهان که در این همایش میلیونی شرکت دارند گفت: خبرنگاران بسیجی نهاوند پیام قیام عاشورا و اربعین و 2 شهید رسانه نهاوند شهیدان «الله مراد نادری» و «رضا سوری» را که دفاع از شرف، دین و آزادی است را به مردم جهان می رسانند.
وی بیان کرد: خبرنگاران بسیجی نهاوندی نائب الزیاره 25 خبرنگار بسیجی شهرستان هستند و روزانه عکس و تصاویر حرکت میلیونی زائران امام حسین(ع) را به ایران ارسال می کنند.
9896/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.