سرهنگ رضا عزیزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: سانحه نخست در محور فرعی همدان - تویسرکان در نزدیکی تاریک دره رخ داد که در این سانحه خودرو سواری پراید به علت تخطی از سرعت مطمئنه در سر پیچ، از مسیر اصلی منحرف و به دره سقوط کرد.
رئیس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: این وسیله نقلیه دارای چهارسرنشین بود که یکی از آنها در این سانحه رانندگی جان باخت.
سرهنگ عزیزی افزود: همچنین یک دستگاه سواری پراید در گردنه چهاردولی با سرعت بالا در سراشیبی تردد می کرد که به قسمت عقب یک تریلر کشنده برخورد کرد.
وی با عنوان اینکه راننده 62 ساله این خودرو در این سانحه جان باخت گفت: این سانحه بسیار شدید بود و اگر سواری پراید بیش از یک سرنشین داشت به طور حتم تمامی آنها جان می باختند.
رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: همچنین یک دستگاه خودرو سواری پراید هنگام سبقت در جاده روستایی شریف آباد واقع در اسلام آباد ملایر با 2 دستگاه موتورسیکلت برخورد کرد.
سرهنگ عزیزی ادامه داد: یکی از موتورسواران حدود 50 ساله جان خود را از دست داد و دیگر موتورسوار مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد.
وی گفت: راننده سواری پراید مقصر اصلی و عامل بروز این سانحه بود با این وجود پس از بروز سانحه از محل متواری شد.
رئیس پلیس راه همدان با بیان اینکه در حال حاضر سهم جاده های فرعی و روستایی در بروز سوانح جاده ای افزایش داشته است ابراز امیدواری کرد با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی این آمار کاهش یابد.
سرهنگ عزیزی افزود: بیشتر مواقع محدودیت سرعت در جاده های فرعی و روستایی رعایت نشده و رانندگان به مثابه جاده های اصلی با سرعت بالا تردد می کنند که این اقدام موجب بروز سوانح فوتی می شود.
190 تن در سوانح رانندگی پنج ماهه سال جاری جان باختند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.