به گزارش ایرنا، سید سعید شاهرخی روز دوشنبه در نشست اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس همدان بیان کرد: با قرار گرفتن در چهلمین سال پیروزی انقلاب دشمنان با نقشه های مختلف از جمله آشوب، تفرقه و استفاده از زر و زور، جنگ تمام عیاری را طراحی کرده اند و با استفاده از روش های غیر انسانی دنبال دستیابی به هدف خود هستند.
وی افزود: هدف نهایی دشمنان از فشارهای مضاعف به مردم، تضعیف روحیه، رخنه در صف ملت و جدا کردن آنها از حاکمیت است اما اراده مردم هر گوننه نقشه ای را بی اثر می کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار داشت: دشمنان جنگ اقتصادی راه اندازی کرده اند و برنامه ریزی ما برای رویارویی با این تهاجم مهم است.
شاهرخی تاکید کرد: مسئولان باید خدمات نظام شامل استقرار مردم سالاری دینی، توجه به جمهوریت و اسلامیت نظام را به مردم یادآوری کنند.
وی با عنوان اینکه ایران با صلابت مسیر پیشرفت را طی کرده است، اظهار داشت: رویدادهای دفاع مقدس سرمایه بزرگی است که جلوه گر روحیه ایثار و شهادت در آن روزها است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان افزود: باید با انعکاس رشادت ملت ایران در دورا دفاع مقدس، به جهان این پیام را منعکس کرد که هیچ قدری نمی تواند صف مردم را بشکند.
شاهرخی تصریح کرد: جنگ اقتصادی امروز در اصل جنگ اراده هاست و در این جنگ مردم در کنار دولت می ایستد تا به نتیجه مثبت دست یابیم.
وی نقش دانشگاه ها و مراکز علمی را در دفاع از ارزش ها مهم برشمرد و گفت: این مراکز باید برای ایجاد پیوند بین نسل ها تلاش و واقعیت ها را به نسل جوان منتقل کنند.
وی تاکید کرد: بیان بسیاری از واقعیت های جنگ تحمیلی به جوانان موجب ایجاد روحیه امید و خودباوری در این قشر می شود.
امسال 32 برنامه محوری برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس، در استان همدان برگزار می شود.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.