فرزاد تیموری روز دوشنبه در حاشیه بهره برداری از این طرح در گفت و گو با ایرنا افزود: این مدرسه با اعتبار پنج میلیارد ریال و توسط خیر مدرسه ساز غلامرضا اخوان عطا ساخته شده است.
وی اظهار داشت: این مدرسه در زمینی به مساحت 498 متر مربع در 2 طبقه به صورت کامل تجهیز شده است و همه تجهیزات شامل میز و نیمکت ، کامپیوتر، ویدئو پروژکتور و سایر تجهیزات برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه این مدرسه دخترانه برای دانش آموزان مقطع ابتدایی احداث شده است گفت: از ابتدای سال تحصیلی جدید حدود 150 دانش آموز دختر در این دبستان مشغول تحصیل می شوند.
تیموری افزود: به مناسبت این هفته عملیات اجرایی مدرسه خیری شهید موسی نژاد و خیری اخوان نیز در میدان پیشاهنگی در زمینی به مساحت یک هزار و 785 متر مربع و با زیر بنای 888 متر مربع احداث خواهد شد.
به گفته وی این اداره کل در راستای سیاست های گسترش عدالت آموزشی با تحویل 17 کلاس درس و اتاق در قالب سه طرح آموزشی و سه طرح ورزشی در زمینی به مساحت سه هزار و 493 متر مربع و با اعتباری افزون بر 16 میلیارد و 420 میلیون ریال به استقبال هفته دولت رفت.
تیموری بیان کرد: بودجه مورد نیاز ساخت و تکمیل یک مدرسه از محل اعتبارات مشارکت خیرین مدرسه ساز و پنج مدرسه دیگر از محل اعتبارات استانی تامین شده است.
267 واحد آموزشی با بیش از یک هزارو 598 کلاس درس و زیربنای 182 هزارو 137 مترمربع در 20 سال گذشته به همت خیرین مدرسه ساز استان به صورت خیری و مشارکتی احداث شده است.
استان همدان دارای سه هزار و 787 مدرسه در قالب 15 هزار و 862 کلاس درس است.
9904/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.