به گزارش ایرنا، سرهنگ علی اصغر خرم روی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مرزبانان هرمزگان با انجام اقدام های اطلاعاتی مطلع شدند یکی از سرباندها و سرشبکه های قاچاق مواد مخدر به کشور در مخفیگاه خود در بندرلنگه زندگی می کند.
وی بیان داشت: این فرد پس از شناسایی و متلاشی شدن باند آن ها، متواری شد که ماموران مرزبانی هرمزگان با تعقیب و مراقبت های نامحسوس موفق شدند وی را در مخفیگاهش شناسایی و به صورت غافلگیرانه دستگیر کنند.
خرم روی گفت: فرد دستگیر شده به هویت اختصاری «ح.د» به اتهام حمل و جابجایی یکهزار و 400 کیلوگرم مواد مخدر و همکاری با باندهایی حمل مواد مخدر پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شد.
روز گذشته توسط ماموران مرزبانی هرمزگان یک باند بزرگ مواد مخدر را در بندرلنگه که قصد انتقال محموله یکهزار و 400 کیلوگرم تریاک توسط خودروهای تندرو به استان های مرکزی کشور را داشتند، متلاشی شد.
این محموله مواد مخدر با اقدام به موقع عوامل اطلاعات دریابانی هرمزگان و با همکاری نیروهای انتظامی بندرلنگه در یک عملیات غافلگیرانه توقیف و سوداگران مرگ در این هدف شوم خود ناکام ماندند.
موقعیت استراتژیک هرمزگان با 103 هزار کیلومتر مربع وسعت و 13 شهرستان باعث شده حجم قابل توجهی از کالای قاچاق از طریق مبادی رسمی، ساحلی، روستایی و خورها به طور غیرمجاز وارد استان شود.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.