به گزارش ایرنا، فیصل دانش روز یکشنبه دقایقی پس از انتخاب به عنوان رییس شورای شهر بندرعباس در دومین سال فعالیت شورای پنجم، افزود: این موضوع نشان می دهد باید کدورت ها و تنش های درون شورا را کنار گذاشته و دلسوزانه تر از گذشته فعالیت کنیم.
وی با تقدیر از عملکرد رییس سابق شورای شهر بندرعباس اظهار داشت: اسلام باوقار با وجود تمام تنش ها، 67 نشست رسمی در یک سال گذشته برگزار کرد که یک عملکرد خوب در کارنامه وی محسوب می شود.
*سیاسیون پای خود را از شورا بیرون بکشند
رییس سابق شورای شهر بندرعباس نیز در آخرین دقایق ریاست بر این نهاد و لحظاتی پیش از رای گیری برای انتخاب هیات رییسه جدید، بدون اشاره به شخص خاصی اظهار داشت: از سیاسیون می خواهم پای خود را از شورا بیرون بکشند و اجازه دهند این نهاد مستقل باقی بماند.
اسلام باوقار ضمن بازخوانی ماجرای اخراج یک خبرنگار از صحن علنی شورا در دوران ریاستش مدعی شد: این رویداد بهانه ای شده تا وی را هدف حمله رسانه ای قرار دهند.
*مافیای مطبوعات پشت این ماجرا بود
باوقار ادامه داد: اتفاق هایی مشابه این رویداد و یا بدتر از آن بری دیگر خبرنگاران به وجود آمده اما در هیچ کدام بیانیه ای صادر نشد اما مافیای مطبوعات که سیاسی هستند در این ماجرا هر کاری توانستند، انجام دادند.
وی خود را فردی مستقل از جناح ها، و افراد و گروه های سیاسی توصیف و اضافه کرد: در دوران یک ساله ریاست بر شورا، حدود سه هزار ساعت کار کرده ام.
در شصت و هشتمین نشست شورای شهر بندرعباس، انتخابات هیات رییسه جدید برگزار شد و فیصل دانش به عنوان رییس ، جواد بلارک نایب رییس و جواد عسکری زاده و فرزانه آرامش به عنوان منشی های اول و دوم برای یکسال آینده انتخاب شدند.
2094 / 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.