به گزارش ایرنا، علیرضا نصری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: سه میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار این طرح ها از محل منابع ملی، 336 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و باقی مانده اعتبارت طرح ها نیز از محل اعتبارات داخلی دستگاه ها تامین شده است.
وی ادامه داد: هشت طرح برق رسانی شامل احداث پست های هوایی و زمینی و خطوط انتقال، 12 طرح در بخش مسکن، عمران شهری و روستایی شامل اجرای طرح های روستایی، آسفالت محلات شهری و احداث بوستان از جمله طرح های شاخصی است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
فرماندار قشم تصریح کرد: هفت طرح در بخش ورزش و جوانان شامل تکمیل استخر سرپوشیده قشم، 2 زمین چمن مصنوعی، سالن ورزشی، سه خانه ورزش روستایی و سه طرح در بخش کشاورزی و منابع طبیعی نیز در هفته دولت افتتاح می شود.
وی بیان داشت: همچنین 2 طرح در بخش بهداشت ودرمان، یک طرح رفاه و تامین اجتماعی شامل بهره برداری از اداره تامین اجتماعی و فضاهای جانبی و یک طرح شامل احداث دبستان 2 کلاسه روستایی آماده بهره برداری است.
نصری افزود: در سال 1397 برای شهرستان قشم 500 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که با توجه به مجموع شرایط واقع بینانه است و پیش بینی می شود بیش از 400 میلیارد ریال از آن تخصیص داده شود.
وی ادامه داد: سیاست گذاری دولت در برنامه ریزی و اجرای طرح های مختلف، ایجاد زیرساخت های لازم برای فعالیت بخش خصوصی است و این بخش با استفاده از زیرساخت های به وجود آمده می تواند با ورود در حوزه های گوناگون مانند گردشگری، صنعت، تولید و غیر آن فرصت های شغلی ایجاد کند.

** یکهزار و 796 شغل در طرح های اشتغال پایدار روستایی و فراگیر
فرماندار قشم تصریح کرد: 106 طرح در بخش اشتغال پایدار روستایی و فراگیر در قشم در نظر گرفته شده است که 93 طرح از آن عشایری و روستایی و 13 طرح فراگیر شهری است.
وی افزود: 73 میلیارد و 250 میلیون ریال اعتبار برای طرح های روستایی و 34 میلیارد و 900 میلیون ریال برای طرح های فراگیر در نظر گرفته شده است که با اجرای آن یکهزار و 796 فرصت شغلی در قشم ایجاد می شود.
در تقویم رسمی کشورمان دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت نام گذاری شده است.
شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود یکهزار و 628 کیلومتر مربع وسعت و 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان قرار دارد.
7500/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.