به گزارش ایرنا، سید مهدی هاشمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این مدت هم چنین بیش از 300 هزار هکتار سند زمین ملی هرمزگان نیز اصلاح و بازنگری شده که با برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال به یک میلیون و 600 هزار هکتار می رسد.
هاشمی هزینه دریافت هر سند تک برگی را 577 هزار و 500 ریال عنوان کرد و گفت: تا پایان امسال 11 هزار هکتار از زمین ملی هرمزگان سند ملکی می ‌گیرند.
وی تاکید کرد: افراد دارای سند دفترچه ای تا 2 سال آینده فرصت دارند برای دریافت سند تک برگی اقدام کنند و بعد از مهلت تعیین شده هیچگونه خدماتی به متقاضیان ارایه نمی شود.
مدیر کل ثبت اسناد و املاک هرمزگان مهم ترین مزایای سند تک برگی را داشتن بارکد امنیتی، نمایش کروکی نقشه جامع و خوانا بودن اطلاعات عنوان کرد.
هاشمی گفت: صدور سند تک برگی پیشگیری از وقوع جعل، کاهش پرونده های مالکیت به مراجع قضایی، شفاف سازی مالکیت، استقرار حدود واقعی املاک و سرعت بخشی در انجام معامله های ملکی و ارایه خدمات الکترونیکی را به همراه دارد.
وی اضافه کرد: متقاضیان برای دریافت سند تک برگی می ‌توانند به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان های استان و یا دفترهای پستی مراجعه کنند.
طرح سند تک برگی (کاداستری) از سال 89 در هرمزگان استان آغاز شد.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.