به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز چهارشنبه ضمن تبریک 17مرداد روز خبرنگار افزود: خبرنگاران طلایه داران آگاهی بخشی به جامعه هستند که با قلم خود مردم را از رویدادها مطلع می سازند و مسائل و مشکلات جامعه را به گوش مسوولان می رسانند تا برای آن ها چاره اندیشی شود.
وی بیان داشت: خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی، چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند که با کوشش مجدانه مطالبه های مردمی را در رسانه ها انعکاس می دهند.
استاندار هرمزگان اظهار کرد: نقش برجسته خبرنگاران در اطلاع رسانی رویدادهای مقاطع مختلف دوران 40 ساله پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به طور کامل مشهود بوده و در دوران مقدس اوج آن را شاهد بودیم که با شجاعت تمام در جبهه ها حضور یافته و رشادت رزمندگان اسلام را منعکس می کردند.
همتی اضافه کرد: در دوران امروز که به عنوان عصر ارتباطات نام گرفته، رسانه ها نقش موثری در توسعه و پیشرفت جوامع بر عهده دارند.
وی اضافه کرد: خبرنگاران که وظیفه تولید و انتشار محتوا را بر عهده دارند، رکن اصلی رسانه ها محسوب می شوند.
استاندار هرمزگان گفت: 17 مرداد که سالروز شهید محمود صارمی به نام روز خبرنگار است، ایشان در راه اطلاع رسانی به مردم جان خود را فدا کرده و الگویی برای تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه در جمهوری اسلامی ایران است.
همتی در پایان ضمن تبریک17مرداد روز خبرنگار به تمامی فعالان رسانه ای هرمزگان از جمله خبرنگاران روزنامه ها و نشریه ها، خبرگزاری ها، سایت های خبری و صدا و سیما، از تلاش خستگی ناپذیر این قشر که در جهت رشد روز افزون این استان گام برمی دارند، قدردانی کرد.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.