به گزارش ایرنا، فاطمه جراره روز یکشنبه در جلسه رسمی شورای شهر، هنگام بحث پیرامون اعطای تخفیف به کسانی که عوارض پروانه ساختمانی را نقدی پرداخت می کنند افزود: شهرداری بندرعباس پیش از طرح و تصویب این پیشنهاد، پولی را به صورت علی الحساب با وعده مشمول تخفیف شدن، از برخی شهروندان گرفته که به نظر می رسد از قبل نتیجه تصمیم شورا را در این باره می داند.
وی ادامه داد: هر سال در شورای شهر بندرعباس با این مساله درگیر هستیم و معلوم نیست اگر شورا این پیشنهاد را تصویب نکند، شهرداری می خواهد درباره تعهد ایجاد شده چه کند.

** رییس شورا تایید کرد
رییس شورای شهر بندرعباس نیز در این باره اظهار داشت: چرا شهرداری قبل از طرح و تصویب این پیشنهاد به خود اجازه داده از شهروندان پول بگیرد و ایجاد تعهد کند.
اسلام باوقار اضافه کرد: شهرداری در یکی از موارد از یک شهروند سه میلیارد ریال پول گرفته و اکنون اگر شورا این پیشنهاد را تصویب نکند این شهروند و دیگر افراد مشابه وی متضرر خواهند شد.

** تصویب قاطع پس از انتقادهای قاطع
پس از انتقادهای تند جراره و باوقار از رویه شهرداری، پیشنهاد مشمول تخفیف شدن شهروندانی که پیش از تصویب این طرح به شهرداری پول داده اند مطرح و با رای مثبت اکثریت قاطع اعضای شورای شهر تصویب شد.
در شصت و پنجمین نشست شورای شهر بندرعباس، تفریغ بودجه سازمان‌های شهرداری بندرعباس مطرح و تصویب شد.

** اعتراض به قرارداد تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با سرمربی غیربومی
پیش از دستور کارهای اصلی، یکی از اعضای شورا نسبت به امضای قرارداد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با آرش برهانی به عنوان سرمربی تیم شهرداری اعتراض کرد.
اسماعیل بواشه امضای قرارداد با برهانی را جفا در حق مربیان بومی توصیف کرد و مدعی شد این فرد در حد نیروهای بومی مانند عباس سرخاب و مهدی فرامرزی نیست.
وی تصریح کرد: تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در لیگ دسته دو بازی می کند و سالانه بین 40 تا 50 میلیارد ریال برای آن هزینه می شود و اگر قرار است از نیروهای ماندگار و بومی استفاده نشود، بهتر است این تیم منحل شود.
به گفته بواشه با این پول شهرداری می تواند زیرساخت های ورزشی را در محله ها ایجاد کند تا همه افراد جامعه از آن بهره مند شوند.
2094/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.