به گزارش ایرنا، سردار عزیز الله ملکی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: 4 فقره پرونده قاچاق کالا بالای یک میلیارد ریال و 84 فقره پرونده زیر یک میلیارد ریال بوده است.
وی بیان داشت: طی این مدت 11 میلیون و 54 هزار نخ سیگار، یک هزار و 55 دستگاه لوازم خانگی، 76 دستگاه لوازم خودرویی، 122 هزار لیتر سوخت، 575 عدد لوازم آرایشی، 440 کیلوگرم برنج، 3 هزار و 735 ثوب البسه و 38 راس دام قاچاق به ارزش 84 میلیارد و 185میلیون ریال کشف شد.
ملکی گفت: هم چنین با تلاش ماموران پلیس آگاهی و همکاری ماموران انتظامی هرمزگان در هفته گذشته، 4 فروند شناور و 61 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق شناسایی و توقیف شد.
فرمانده انتظامی هرمزگان یادآورشد: در این راستا 78 متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.
وی با اشاره به این که قاچاق خطر امنیتی و اقتصادی برای کشور بدنبال دارد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه جرم پلیس 110 تماس بگیرند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.
به گزارش ایرنا، ششم تیرماه امسال مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان به مناسبت هفته قوه قضاییه در یک نشست خبری اعلام کرد: در سه ماهه نخست امسال چهار هزار و ۱۹۲ فقره پرونده قاچاق در استان تشکیل شد که به نسبت پارسال ۱۶ درصد افزایش داشته است.
مرتضی مدنی هم چنین به 2 تخلف دو شرکت که خارج از استان ثبت شده و به تعهدات ارزی خود عمل نکرده اند اشاره کرد و افزود: این دو شرکت و یک شرکت دیگر در استان ارز دریافت کردند، اما کالایی وارد نکردند.
به گفته وی، پرونده این سه شرکت که سال پیش کشف شده در دست بررسی و صدور رای است و پرونده یک شرکت ۳ میلیون و ۴۸۴ هزار یورو و دو شرکت دیگر بیش از ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون وون کره جنوبی است.
7195/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.