به گزارش ایرنا، معاون فنی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس روز چهارشنبه در حاشیه بهره برداری از این طرح ها گفت: 23 طرح بهره برداری شده در حوزه فنی بوده که برای اجرای آن افزون بر 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.
احمد شیخ سیوندی افزود: با بهره برداری طرح های فنی، پوشش شبکه های تلویزیونی دیجیتال در هرمزگان به بیش از 97 درصد رسید.
وی یاد آورشد: 14 هزار نفر از جمعیت روستایی هرمزگان با اجرای این طرح ها زیر پوشش 20 شبکه تلویزیونی و 20 شبکه رادیویی دیجیتال قرار گرفتند که 10 روستا معادل 3 هزار و 500 نفر از جمعیت یاد شده پیش از این از دریافت شبکه های رادیویی و تلویزیونی محروم بودند.
معاون فنی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس اظهار داشت: هم چنین در این روز ساخت 2 طرح تولیدی شامل سریال «اشک های حرا» و تله فیلم «خالوکریم» به سفارش سمای مرکز استان های سازمان صدا و سیما در این استان کلید خورد.
شیخ سیوندی اضافه کرد: سریال اشک های حرا به تهیه کنندگی علی یاور، کارگردانی شاهد احمد لو و نویسندگی زامیاد سعدوندیان با موضوع معرفی قابلیت های تجاری، اقتصادی و گردشگری هرمزگان و راه های حفظ نخبه های علمی کشور و جلوگیری از مهاجرت آن ها در 13 قسمت ساخته می شود.
وی گفت: تله فیلم خالو کریم نیز به تهیه کنندگی و کارگردانی علی خائف است که فراز و فرودهای زندگی یکی هنرمند را به تصویر می کشد.
این مسوول گفت: بهسازی رستوران صدا وسیمای مرکز خلیج فارس نیز از طرح های حوزه رفاهی است که در این روز به بهره برداری رسید.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.