به گزارش ایرنا، سرهنگ محمود حافظی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: هم چنین در این مدت 7 سارق دستگیر و 49 معتاد ولگرد نیز شناسایی و جمع آوری شدند.
وی بیان داشت: در اجرای طرح امنیت اجتماعی در تیرماه امسال انواع کالای قاچاق شامل 4هزار و 733 ثوب البسه، 2هزار و 970 متر پارچه، یک میلیون و 680 هزار نخ سیگار، 30 عدد آمپول بدنسازی و 4 دستگاه موتور سیکلت خارجی سرقتی و 105 هزار و 500 لیتر سوخت کشف شد.
فرمانده انتظامی بندرلنگه، ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را 10 میلیارد و 113 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا 25 پرونده تشکیل شد.
حافظی اظهار داشت: در این مدت 370 کیلو و 986 گرم انواع مواد مخدر و 2 هزار و 948 عدد قرص نیروزا در این شهرستان کشف شد.
وی اضافه کرد. در تیرماه امسال هم چنین در برخورد با رانندگان خاطی، 79 دستگاه موتورسیکلت و 52 دستگاه خودرو متخلف توقیف و پس از اعمال قانون به پارکینگ منتقل شد.
حافظی گفت: طبق آمارهای انتظامی، بیشترین تصادف های رخ داده تیرماه امسال در جاده های درون و برون شهری به دلیل خستگی و خواب آلودگی و توانایی نداشتن در کنترل وسیله نقلیه ناشی از رعایت نکردن سرعت توسط رانندگان بوده است.
وی اضافه کرد: یکی از اقدام های مهم پلیس، مبارزه جدی با ورود کالاهای خارجی قاچاق و مواد مخدر و هم چنین کمک به دولت در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی است.
موقعیت راهبردی هرمزگان با 103 هزار کیلومتر مربع وسعت و 13 شهرستان باعث شده حجم قابل توجهی از کالای قاچاق از طریق مبادی رسمی، ساحلی، روستایی و خورها به طور غیرمجاز وارد استان شود.
7195/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.