به گزارش ایرنا، سرهنگ سهراب سجادی روز شنبه در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران افزود: مرزبانان شهرستان بندرلنگه با اطلاع مبنی بر این که یک فروند لنج باری حامل کالای قاچاق در حال تردد در سطح آبهای حوزه استحفاظی است، بلافاصله گشت های دریایی را به موقعیت اعزام کردند.
وی بیان داشت: با توقیف شناور و بازرسی از آن یک هزار دستگاه تبلت، 7 هزار و 500 قطعه لوازم جانبی موبایل، 12 دستگاه دوربین مداربسته خارج از مجوز قانونی، یک هزار و 621 دستگاه چرخ خیاطی، 272 عدد باطری خودرو،82 هزار و 800 متر پارچه، 3 هزار و 656 ثوب البسه، 3 هزار و 640 عدد کیف و 331 هزار و 776 قوطی نوشابه انرژی زای قاچاق کشف شد.
جانشین فرماندهی مرزبانی هرمزگان اظهار کرد: در این رابطه 5 متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
سجادی یادآورشد: مرزبانی هرمزگان در راستای تحقق شعار سال حمایت از کالای ایرانی، عزم خود را جزم کرده تا با مجموعه تحت پوشش و امکانات و ظرفیت های در اختیار به اهداف متعالی مقام معظم رهبری گام بردارد و دین خود را به نظام مقدس و مردم ادا کند.
موقعیت استراتژیک هرمزگان با 103 هزار کیلومتر مربع وسعت و 13 شهرستان باعث شده حجم قابل توجهی از کالای قاچاق از طریق مبادی رسمی، ساحلی، روستایی و خورها به طور غیرمجاز وارد استان شود.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.